Social marketingZpětné odkazy jinak

založení webových stránek

Publikováno 08.12.2012 v 19:46 v kategorii Novinky, přečteno: 286x

Cílem Seo Optimization bude , bez návštěvníků je ačkoliv velkolepý web mrtvý a je na nic.Nabývá důležité jestli návštěva zavítá z google, jsou i jinačí vyhledávače bing, seznam.cz, yahoo atd., načež tuhle máme socialní sítě jako zynga, youtube, pinterest.com a miliony jiných možných zdrojů návštěvnosti.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDlouhou dobu byly (a pořád budou) základem seo, nebo raději, faktory usměrňující evaluaci www stránek a předně i jeho pozici ve serp, linkbuilding, keywords, anchor text, důvěryhodnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text hlavně. Avšak právě už bude jasné, že účinek anchor textu v lincích ztrácí svou cenu - verifikovaný skutečně. Váha anchor textu se snižuje z pohnutek jeho jednoduché manipulace a google se snaží takto omezit účinek optimalizačních postupů. Je možné vidět, že google klade zejména maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Dělat zpětné odkazy je těžké, lidé (určitě) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Video Co-Occurrence